Muistaakos joku vielä vanhoja sims-tarinoitani? Molemmat kuolivat, koska vanha tietokoneeni sanoi itsensä irti simssin osalta. Niitä pääsee lukemaan näistä:
RKC Moonvalley
The Rogers

Postaus on kuvitettu näiden tarinoiden kuvilla.
 


4Kuva29
1kuva9


Kyllähän se vieläkin vähän harmittaa :( Varsinkin RKC:heni tykästyin kovasti. Luin tuota RKC:tä vähän aikaa sitten ja yllätyin kirjoituksen tasosta varsinkin ensimmäisessä osassa. Minähän olen joskus osannut kirjoittaa ihan hyvin! Ja juontakin on! Nykyään tuntuu, että tasoni ei ole noussut, ehkä laskenut pahimmillaan. Tai sitten minun on kirjoittajana hankala arvioida itseäni? Mene ja tiedä. Kuvien taso on ehkä omasta mielestäni hieman parantunut.
 


3Kuva7
1Kuva38


Löysin myös pari, kolme vuotta vanhan keskeneräisen simstarinan juonen, joka ei ollut koskaan päätynyt nettiin asti. Halusin ensin kirjoittaa tarinan, jotta tietäisin mitä kaikkia kuvia minun tulisi ottaa. Samaisena iltana ja yönä jatkoin tämän tarinan kirjoittamista kello kahteen yöllä. Jos tästä jotain tarinaa syntyisikin. :) Myös uusia ideoita tarinoihin on syntynyt, mutta tämä yksi on erittäin hyvällä pohjalla.
 


2Kuva16
1Kuva36


Tekisi mielii palauttaa RKC:ni eloon, eri henkilöillä tosin. Alkupään tekstit säästäisin muuttumattomina, ehkä vähän jotain korjaten. Minulla on valmiina hienoja juonikuvioita ja olen suunnitellut hahmojen luonteita sekä kohtaloita. Katsotaan aloitanko RKC:ni uudestaan, juonta ja nimiä muuttamatta. Se vain tietäisi isoa lataus- ja rakentamis-/sisustamisrumbaa peliini. :D
 


1kuva22
 


Terveisin Sinsaukko